fredag 23 september 2011

Fredag

Jag har haft en helt underbar vecka i Uppsala med jobb, vänner, jobbintervjuer, musik. Jag har befunnit mig i ett slags glädjerus. Kanske för att allt har klaffat i veckan. Kanske för att jag känt mig välkommen och uppskattad. Kanske för att ag känner att jag faktiskt är på väg hemifrån nu för att stå på mina egna ben. Den stunden jag väntat på så oerhört länge.

Idag har jag känt att livet har återvänt. En intensiv känsla, svår att sätta fingret på. I veckan har jag levt.

3 kommentarer:

  1. Vad underbart att läsa det här. Jag tycker det här verkar helt rätt för dig. Det kan du behöva.

    Kram min fina vän!

    SvaraRadera
  2. Blir varm i hjärtat när jag läser det här. Du är så värd att känna så! Och mer kommer det att bli av den varan!
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Åh vad härligt! Så du är på gång att flytta nu? Låter fantastiskt, hoppas du kommer iväg och att allt blir bra för dig!

    Stor, stor kram! <3

    SvaraRadera