tisdag 31 maj 2011

Nu börjar jag bli tjatig...

... men jag behöver er hjälp än en gång. Återigen handlar det om val av balklänning. Det är underbart att ryckas med och låta tankarna upptas av fix och bestyr inför bal och student!

De två balklänningarna jag visat er tidigare är det lite jobb med för att jag ska kunna ha dem, därför söker jag ytterligare alternativ. Här kommer ett!

Och de två tidigare såg ut såhär:


Funkar den blå som alternativ eller var den helt fel på mig? I färg och vilka former den framhäver.. Jag vill inte se klumpig ut... 
Och har ni tips på håruppsättning får ni också gärna skicka en länk om den finns på internet :)
Tjejjigt och ytligt, men jag gillar´t! :)

Stort tack också för era peppande ord i mitt förra inlägg, det värmer mycket!

7 kommentarer:

  1. Den blå eller den vinröda tycker/tror jag passar dina färger bäst.

    Har du långt hår är ju en klassiker som funkar på det flesta en halvuppsättning. Överhåret/halva håret uppsatt och resten utsläppt, gärna lockat :) Enkelt och garanterat snyggt!

    SvaraRadera
  2. Hm..., vacker i allt du tar på dig... ;).
    Den blåa är ursnygg! Håller med E, halvuppsättning är aldrig fel.:)

    L-8h

    SvaraRadera
  3. Den blå är jätte vacker också (jag röstade på den klarröda innan). Till den blå kan jag tänka mig dig med "gnistrande is" i håret och som smycket. Lite isigt så där. Hår á la http://www.brollopstorget.se/Forum-1-20/m3957350.html (se bilden i inlägg 2) Till den klarrröda klänningen frisyren i inlägg 8 och kanske någon röd ros i håret (lite mer eldigt)

    SvaraRadera
  4. sv; ja precis :)
    jag röstar på den blå :d
    när tar du studenten ? kram

    SvaraRadera
  5. Åh, den blå var snygg.
    Jag tycker den passar dig bra.

    Grattis till studenten!
    Starkt jobbat, bra betyg.

    Kram

    SvaraRadera
  6. Hej fina du!

    Du passar verkligen jättebra i den blå men jag tycker nog att du passar bäst i den vinröda, men den blå blir helt klart ett klockrent alternativ.

    Många kramar

    SvaraRadera
  7. Den blåa är jättefin :)

    SvaraRadera