fredag 6 maj 2011

Smakråd!

Det känns som att jag kämpar mot alla krafter i världen just nu. Samtidigt. De river och sliter i mig och jag kämpar allt jag kan för att hålla huvudet ovanför vattenytan.

Men, istället för att detta ska bli ett nedsvärtat depp-inlägg som så många tidigare, vill jag lägga fokus på något annat. Jag tar studenten i år, och ska också gå på den traditionsenliga balen i samband med detta. Därför har jag en fråga, som kan tyckas ytlig (jag håller med!), men som är skön att få vila tankarna på en stund när de annars spinner på i 280 i betydligt mindre trevliga banor.

Vilken av dessa klänningar tycker du att jag ska ha på balen?


5 kommentarer:

  1. Tack Sara, och jag vet, någonstans inom mig vet jag. Det är bara väldigt svårt just nu, jag önskar det fanns klarhet. Men tack verkligen, all omtanke och bekräftelse betyder så otroligt mycket i ett sånt här läge...

    Och när det gäller klänningarna (toppen med distrahering) så tycker jag den lite ljusare röda längst ner, helt klart! Den sitter bra, färgen framhäver din hudton och ditt hår, den är helt enkelt jättefin!

    Tack igen. <3

    SvaraRadera
  2. Du är otroligt vacker i båda klänningarna min vän, men jag röstar nog ändå på den första.
    Massor med kramar och kärlek till dig. Du är saknad som få<3

    SvaraRadera
  3. Jättefina klänningar.. jag tycker klänning nr2 passar dig perfekt...
    sköt om dig.. kram

    SvaraRadera
  4. Den klarröda, självklart! Den är görläcker :)

    SvaraRadera
  5. Den ljusrödare! Den framhäver dina vackra färger :-)

    SvaraRadera