tisdag 17 maj 2011

Studentklänning

Nu har jag ett sånt där stort klänningsproblem igen... ;) Jag älskar känslan av att vara ytlig, att ha "problem" med vad jag vet egentligen är skitsaker. Det är underbart att känna sig normal och kunna ingå i diskussionerna i skolan om vilken frisyr, vilka skor etc. man ska ha på balen och studenten. En gemensam beröringspunkt med de andra och inte den totala ensamheten som ligger som ett hölje kring de tankar som annars utgör mitt liv.

Denna gång gäller det studentklänning! Vilken av dessa två passar bäst och framhäver mina extrakilon minst?


     (min riktiga hudton är någonstans däremellan, bilderna är tagna i två olika ljus)

4 kommentarer:

  1. Jag tycker att den första klänningen var finast!

    SvaraRadera
  2. nummer två var jättevacker!

    SvaraRadera
  3. Nummer 2 tycker jag var finast :-)
    Och du behöver inte dölja någonting alls! Vaddå extrakilon??

    SvaraRadera
  4. Jag håller med Tina, om allt!

    SvaraRadera