tisdag 8 mars 2011

Välkommen!

Efter en längre bloggpaus har jag nu bestämt mig för att återigen börja skriva. När jag har lust, utan tvång. Denna blogg kommer att innehålla tankar, tankar och känslor. Jag håller mig anonym i bloggen, en del av er vet ändå vem jag är. Låt det stanna vid det. Respektera att det jag skriver är hur jag upplever den verklighet jag lever i, den verklighet som för mig ofta är ljus men som ibland skyms av mörka skuggor. Livet just så som det är.

Varmt välkommen ska du vara!

Uppdatering
Jag såg nu när jag läste inlägget hur kallt och misstänksamt det jag skrivit lät, det var verkligen inte min mening. Jag var tvungen att sluta skriva i en blogg jag hade tidigare med anledning av att någon kontaktat en anhörig till mig, därav min misstänksamhet.

Så återigen - hjärtligt välkommen att följa med mig på min resa genom mörker och ljus!

3 kommentarer:

  1. Kul att du börjar skriva igen. JAg är lite trött och dålig på att uppdatera just nu, men det kommer nog! Stor kram!

    SvaraRadera
  2. Jättekul att ha dig tillbaka, älskar hur du skriver och har saknat dig, verkligen.

    Stor kram Elin <3

    SvaraRadera
  3. Underbara S. Äntligen!
    Kramar i miljoner!!

    SvaraRadera